سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ من

نظر

اگر در حال ایجاد یک وب سایت WordPress هستید ، ابتدا باید ارائه دهنده هاستینگ را انتخاب کنید. فقط یک مشکل: صدها نفر از ارائه دهندگان میزبانی برای انتخاب وجود دارند. و ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید واقعاً مهم است. به این دلیل که بر سلامتی ، سرعت ، قابلیت اطمینان ، امنیت وب سایت شما تأثیر می گذارد.

ما لیستی از آنچه را که ما معتقدیم 23 از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس است که امروز برای کمک به شما در کار هستند تهیه کرده ایم.

نکته مهم: هر یک از این ارائه دهندگان هاستینگ برنامه های مختلفی را ارائه می دهند که به ترتیب انواع مختلفی از ویژگی ها را در بر می گیرند و بنابراین ، به طرز چشمگیری قیمت دارند. به همین دلیل ، توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری درمورد آنچه برای شما و وب سایت خود کار می کند ، روی لینک وب سایت هر ارائه دهنده مورد نظر خود کلیک کنید و جزئیات قیمت و برنامه های آنها را مرور کنید.

بیا شروع کنیم

اگر به دنبال بهترین برنامه های میزبانی وب در سال 2020 هستید ، به مکان مناسبی رسیده اید.

در طول 6 سال گذشته که وبلاگ خود را در اینجا اجرا کردم (و به 500000+ خواننده ماهانه رسیدم) ، من با استفاده از بهترین برنامه های میزبانی وب برای تأمین انرژی وبلاگ خود و نگه داشتن این سایت ، اهمیت استفاده از این موارد را یاد گرفتم. درآمد جانبی بیشتر

چالش واقعی هنگام تلاش برای یافتن بهترین برنامه هاستینگ برای وبلاگ شما ، ریختن همه سر و صداهای موجود در آن است.

به همین دلیل است که من این مقایسه از بهترین برنامه های میزبانی وب را از تنها معتبرترین شرکتهای میزبانی در صنعت - با تمرکز بر (1) قیمت مناسب و (2) سرعت و قابلیت اطمینان ، گردآوری کرده ام.

از آنجا که این مورد وجود دارد ، بهترین برنامه های میزبانی وب به شما کمک می کند تا وبلاگ شما فوق العاده سریع بارگیری شود بدون اینکه بانک را هر ماه بشکند ... و اگر می توانید این کار را انجام دهید ، در اینصورت شما در ایجاد محتوای با کیفیت و رتبه وب سایت خود در Google بالاتر هستید. نتایج جستجو (بدین ترتیب خوانندگان بیشتری را به وبلاگ خود می رسانید).

بر اساس آزمایش و ارزیابی دقیق من ، در اینجا انتخاب های من برای بهترین برنامه های میزبانی وب برای انتخاب از امسال آورده شده است.