سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ من

نظر

بر هیچ کسی پوشیده نیست که نام شرکت شیائومی که تا سال 2010 وجود خارجی نداشت، امروزه یکی از برترین شرکت‌های تولید موبایل، تجهیزات مختلف و حتی گجت‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود. همان طور که می‌دانید گوشی موبایل شیائومی هر ساله در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. ممکن است این سوال برای اکثر افرادی که قصد خرید از این برند را داشته‌اند پیش آمده باشد که کدام گوشی شیائومی را بخریم؟ یا بهترین گوشی شیائومی کدام مدل است؟

 

ردمی 9

گوشی ردمی 9 شیائومی 198 گرم وزن و 9.1 میلی متر ضخامت دارد و از جنس پلاستیک ساخته شده است. برای محافظت از صفحه نمایش این محصول شرکت چینی از گوریلاگلس 3 استفاده کرده که گزینه معقولی برای گوشی در این بازه قیمتی به حساب می‌آید.

 

این دستگاه از یک نمایشگر 6.53 اینچی ips با رزولوشن 2340×1080، تراکم 395 پیکسل بر هر اینچ، نسب صفحه به بدنه حدود 83 درصدی و نسبت 19.5 به 9 بهره‌مند است. ردمی 9 قدرت خود را از چیپست 12 نانومتری مدیاتک هیلو G80 به همراه هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی مالی G52 می‌گیرد و در نسخه‌های 32 رم 3، 64 رم 4، 128 رم 6 ساخته شده است‌.

 

ردمی 9c

در رده گوشی‌های اقتصادی ردمی 9 سی گزینه خوبی برای خرید به حساب می‌آید. این گوشی که از جنس پلاستیک ساخته شده 196 گرم وزن و 9 میلی متر ضخامت دارد.

 

این دستگاه از یک نمایشگر 6.53 اینچی از نوع ips با رزولوشن 1600×720 یا همان Hd+، تراکم 269 پیکسل بر هر اینچ و نسبت صفحه به بدنه حدود 81 درصد استفاده می‌کند. روشنایی صفحه نمایش هم در حالت حداکثری به 400 نیت می‌رسد.

 

ردمی 9 سی از miui 11 بر پایه‌ی اندروید 10 بهره می‌برد و مجموعه سخت افزاری آن هم چیپست 12 نانومتری مدیاتک هیلو G35 به همراه پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 هستند. این محصول در دو نسخه 32 رم 2 و 64 رم 3 سخته شده و در دسترس می‌باشد.

 

 نوت 8

نوت 8 بهترین گوشی شیائومی است که به همراه نسخه پرو چند ماه پیش در سال 2019 روانه بازار شد. این گوشی دورنمای رقابتی بسیار گسترده‌ای را درون خود دارد و علی‌رغم این که یک گوشی میان رده محسوب می‌شود، اما چند گزینه از گوشی‌های پریمیوم و پرچمدار را نیز به رخ رقبای خود کشیده است. شیائومی با استفاده از دوربین چهارگانه و شارژ سریع در گوشی شیائومی Redmi Note 8 به نوعی خود را در برابر تهدیدات سامسونگ و موتورولا مصون کرده است.

 

نمایشگر 6.3 اینچی این گوشی قدرتمند با Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود که البته سه کناره کوچک در اطراف این نمایشگر به وجود آورده است. در کنار دوربین سلفی پانچ شده این نمایشگر نیز، یک چراغ کوچک LED برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها قرار گرفته است. اگرچه این چراغ به قدری کوچک است که از دور نمی‌توان به خوبی آن را دید، اما بدون شک بودنش از نبودنش بهتر است.

 

 

تلاش کردیم تا در این مقاله شما را با بهترین گوشی شیائومی و انواع پرفروش آن آشنا کنیم. امیدواریم که بعد از مطالعه این نوشته بتوانید گوشی مورد پسند خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

منبع: ویرگول