سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ من

نظر

بدونه شک اسم دیجی کالا، بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران رو شنیده اید. هم اکنون بیشتر از یک دهه از شروع فعالیت این سایت فروشگاهی می گذرد. سایت دیجی کالا در سال 1383 راه اندازی شد و کارش رو با 5 کارمند شروع کرد. این فروشگاه از اولین فروشگاه های اینترنتی ایران که شروع به استفاده از نماد الکترونیک (اینماد) کرد. البته این فروشگاه هیچ گاه دست از توسعه نکشیده است و همیشه در حال گسترده کردن فروشگاه خود بوده است. دیجی کالا که در ابتدا فعالیتش رو با کالاهای دیجیتال شروع کرد و در حال حاضر بیش از 2 میلیون کالا درش هست. و چندین هزار فروشنده و بازاریاب دارد.

همه ما عاشق کد تخفیف هستیم و خرید بدونه تخفیف اصلا برایمان لذت بخش نیست! این روزها با فراهم شدن خرید اینترنتی، دستیابی به خرید با تخفیف ساده‌تر شده است. کد تخفیف هایی دیجی کالا حسابی خرید ها رو لذت بخش تر کرده است که ما در این مطلب قصد داریم چندین کد تخفیف مثل: کد تخفیف دیجی کالا 1400 ، کد تخفیف دیجی کالا تخفیفان ، کد تخفیف دیجی کالا های کانتنت، کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید 1400 را ارائه بدیم. جالب است بدانید برای دسترسی به کد تخفیف دیجی کالا می توانید به سایت های های کانتنت ، تخفیفان، موپن و ... مراجعه کنید و تخفیفات دیجی کالا را پیدا کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با ارائه بهترین کد تخفیف های دیجی کالا یه خورده خرجتون رو کمتر کنیم و بهترین تجربه خرید رو بچشید.

کد تخفیف 30 هزار تومان اولین خرید از سوپرمارکت دیجی کالا

با استفاده از این کد تخفیف دیجی کالا می توانید برای اولین خرید از سوپرمارکت با 30 هزار تومان تخفیف از سایت دیجیکالا بهره مند شوید.

نکات مهم برای استفاده از اولین خرید سوپرمارکت دیجی کالا:

  • کد تخفیف دیجی کالا سفارش اول
  • ویژه همه محصولات به جز شگفت انگیز و کارت هدیه

کد تخفیف: FGA30

کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید

نکات مهم برای استفاده از کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید:

  • کد تخفیف دیجی کالا سفارش اول
  • برای سفارش های بیشتر از 100,000 تومان
  • ویژه همه محصولات به جز شگفت انگیز و کارت هدیه

کد تحفیف: DG607FEA50D7CCE

کد تخفیف 20 هزار تومانی دیجی کالا

تخفیف 20 تومانی به افرادی تعلق می گیرد که برای اولین بار می خواهند از دیجی کالا خرید کنند. شما با ثبت نام کردن در دیجی کالا و انتخاب محصولات برای خرید به صفحه مشخص کردن آدرس ارسال می روید و سپس می توانید این کد را در کد تخفیف وارد نمایید و از تخفیف 20 هزار تومانی دیجی کالا بهره مند شوید. توجه داشته باشید اگر قبلا ثبت نام کرده اید ولی تا کنون خریدی انجام نداده اید که پرداختی داشته باشید می توانید از این کد استفاده کنید. پس اگر تا به حال خریدی انجام نداده اید، دست به کار شوید و از این کد تخفیف استفاده کنید.

نکات مهم برای استفاده از کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید:

  • کد تخفیف دیجی کالا سفارش اول
  • ویژه همه محصولات به جز شگفت انگیز و کارت هدیه

20 هزار تخفیف برای خرید محصولات ورزشی و سفر

با استفاده از این کد تخفیف دیجی کالا می توانید برای خرید محصولات ورزشی و سفر با 20 هزار تومان تخفیف برای سبدهای خرید بالای 150 هزار تومان از سایت دیجی کالا بهره مند شوید.

نکات مهم برای استفاده از کد تخفیف محصولات ورزشی و سفر:

  • کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران
  • برای سفارش های بیشتر از 150,000 تومان
  • ویژه همه محصولات به جز محصولات شگفت انگیز

کد تخفیف: DKTS20

کد تخفیف دیجی کالا بالای 200 هزار تومان

این کد تخفیف برای خرید های بالای 200 هزار تومان کار خواهد کرد و به افرادی تعلق می گیرد که برای اولین بار می خواهند از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خرید کنند. شما با ثبت نام کردن در دیجی کالا و انتخاب محصولات برای خرید به صفحه مشخص کردن آدرس ارسال می روید و بعد از اون می توانید این کد را در کد تخفیف وارد نمایید و از تخفیف دیجی کالا بهره مند شوید.

نکات مهم برای استفاده از کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید:

  • کد تخفیف دیجی کالا سفارش اول
  • برای سفارش های بیشتر از 200,000 تومان
  • ویژه همه محصولات به جز شگفت انگیز و کارت هدیه

کد تحفیف: REFU22Z41O2PE

کد تخفیف 30.000 تومانی سوپر مارکت دیجی کالا

نکات مهم برای استفاده از کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا:

  • این کد برای اولین سفارش شما از سوپرمارکت دیجی کالا قابل استفاده می باشد.
  • این کد فقط زمانی قابل استفاده می باشد که مجموع خرید شما بیشتر از 70.000 تومان باشد.

کد تحفیف: SPMKT30

قوانین استفاده از کد تخفیف Digikala :

هنگامی که خواستید از کد تخفیف استفاده کنید باید آن در قسمت "کد تخفیف دیجی کالا دارم" وارد نمایید.

استفاده از کدهای تخفیف تنها یکبار و تنها در یک سبد امکان پذیر است و نمی توان در خریدهای متعدد از آن استفاده کرد.

امکان استفاده از دو یا چند کد تخفیف در یک خرید وجود ندارد سعی کنید هنگام استفاده از کد همه اجناسی را می خواهید خریداری کنید را در یک سبد قرار دهید

به تاریخ منقضی شدن کد تحفیف دیجی کالا هم توجه کنید کدها دارای تاریخ انقضا هستند پس در هنگام استفاده از آن باید به اعتبار آن توجه کرد که منقضی نشده باشد.

چگونه از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنیم؟

در مرحله اول در سایت دیجی کالا ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام و تایید حساب کاربری شما باید محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس مراحل تایید آدرس و نام و مشخصات به مرحله کد تخفیف دارم میرسید و کد تخفیف را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس به درگاه پرداخت و سفارش تکمیل میشه.

نتیجه گیری

کد تخفیف دیجی کالا یکی از لذت بخش ترین کدهای تخفیف در بین سایت های فروشگاهی است که ما در این پست سعی کردیم کدهای معتبر و جذابی را برایتان گلچین کنیم، امیدوارم این نوشته  برایتان مفید واقع شده و توانسته باشید محصولات مورد نظرتان را با تخفیف های بالا خریداری کرده و تجربه خرید لذت بخشی را بچشید. اگر شما هم کد تخفیف دیگری برای گرفتن تخفیف از دیجی کالا می شناسید در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید تا همه بتوانند از آن ها استفاده نمایند. در نهایت اگر دنبال کد تخفیف بیشتری هستید به سایت تخفیفان  و های کانتنت مراجعه نمایید.

منبع: www.hicontent.net | های کانتنت


نظر

بر هیچ کسی پوشیده نیست که نام شرکت شیائومی که تا سال 2010 وجود خارجی نداشت، امروزه یکی از برترین شرکت‌های تولید موبایل، تجهیزات مختلف و حتی گجت‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود. همان طور که می‌دانید گوشی موبایل شیائومی هر ساله در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. ممکن است این سوال برای اکثر افرادی که قصد خرید از این برند را داشته‌اند پیش آمده باشد که کدام گوشی شیائومی را بخریم؟ یا بهترین گوشی شیائومی کدام مدل است؟

 

ردمی 9

گوشی ردمی 9 شیائومی 198 گرم وزن و 9.1 میلی متر ضخامت دارد و از جنس پلاستیک ساخته شده است. برای محافظت از صفحه نمایش این محصول شرکت چینی از گوریلاگلس 3 استفاده کرده که گزینه معقولی برای گوشی در این بازه قیمتی به حساب می‌آید.

 

این دستگاه از یک نمایشگر 6.53 اینچی ips با رزولوشن 2340×1080، تراکم 395 پیکسل بر هر اینچ، نسب صفحه به بدنه حدود 83 درصدی و نسبت 19.5 به 9 بهره‌مند است. ردمی 9 قدرت خود را از چیپست 12 نانومتری مدیاتک هیلو G80 به همراه هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی مالی G52 می‌گیرد و در نسخه‌های 32 رم 3، 64 رم 4، 128 رم 6 ساخته شده است‌.

 

ردمی 9c

در رده گوشی‌های اقتصادی ردمی 9 سی گزینه خوبی برای خرید به حساب می‌آید. این گوشی که از جنس پلاستیک ساخته شده 196 گرم وزن و 9 میلی متر ضخامت دارد.

 

این دستگاه از یک نمایشگر 6.53 اینچی از نوع ips با رزولوشن 1600×720 یا همان Hd+، تراکم 269 پیکسل بر هر اینچ و نسبت صفحه به بدنه حدود 81 درصد استفاده می‌کند. روشنایی صفحه نمایش هم در حالت حداکثری به 400 نیت می‌رسد.

 

ردمی 9 سی از miui 11 بر پایه‌ی اندروید 10 بهره می‌برد و مجموعه سخت افزاری آن هم چیپست 12 نانومتری مدیاتک هیلو G35 به همراه پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 هستند. این محصول در دو نسخه 32 رم 2 و 64 رم 3 سخته شده و در دسترس می‌باشد.

 

 نوت 8

نوت 8 بهترین گوشی شیائومی است که به همراه نسخه پرو چند ماه پیش در سال 2019 روانه بازار شد. این گوشی دورنمای رقابتی بسیار گسترده‌ای را درون خود دارد و علی‌رغم این که یک گوشی میان رده محسوب می‌شود، اما چند گزینه از گوشی‌های پریمیوم و پرچمدار را نیز به رخ رقبای خود کشیده است. شیائومی با استفاده از دوربین چهارگانه و شارژ سریع در گوشی شیائومی Redmi Note 8 به نوعی خود را در برابر تهدیدات سامسونگ و موتورولا مصون کرده است.

 

نمایشگر 6.3 اینچی این گوشی قدرتمند با Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود که البته سه کناره کوچک در اطراف این نمایشگر به وجود آورده است. در کنار دوربین سلفی پانچ شده این نمایشگر نیز، یک چراغ کوچک LED برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها قرار گرفته است. اگرچه این چراغ به قدری کوچک است که از دور نمی‌توان به خوبی آن را دید، اما بدون شک بودنش از نبودنش بهتر است.

 

 

تلاش کردیم تا در این مقاله شما را با بهترین گوشی شیائومی و انواع پرفروش آن آشنا کنیم. امیدواریم که بعد از مطالعه این نوشته بتوانید گوشی مورد پسند خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

منبع: ویرگول


نظر

وقتی که قصد راه اندازی یک سایت را دارید اولین مرحله ای که با آن مواجه خواهید شد انتخاب یک هاست مناسب برای سایت مورد نظرتان است.در این نوشته ضمن بررسی ابعاد مختلف موفقیت  هاستینگ های برتر ایران را به شما می گویم و همچنین به معرفی بهترین شرکت های هاستینگ ایران هم خواهیم پرداخت. هاست خوب یکی از مهم ترین فاکتورها برای تعیین موفقیت یا شکست یک سایت است.هاست شما جایی است که اطلاعات سایت تان روی آن نگهداری می شود پس از این رو خیلی اهمیت داره که از جه جایی هاست تهیه کنید.

بهترین هاست ایران کدام است؟

ابتدا خیالتان راحت باشد که با جستجوی کلمه خرید بهترین هاست می‌توانید با هاست های ایرانی زیادی که در زمینه فروش هاست فعالیت دارند آشنا شوید. اما همانطور که می‌دانید خرید هاست خوب موضوع مهمی است که نمی‌شود از هر شرکتی هاست تهیه کرد.

منبع: ویرگول


نظر

 

گزینه های بسیاری در دسترس است. در زیر توصیه های ما برای بهترین هاست وب سایت ارائه شده است ، اما به خاطر داشته باشید که بهترین هاست وب برای وب سایت شما به نیازهای خاص شما بستگی دارد. عواملی که هنگام انتخاب میزبان وب سایت باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

 

هدف وب سایت شما

میزان ترافیکی که انتظار دارید سایت شما دریافت کند

چقدر پیش بینی می کنید سایت شما در حال رشد باشد

چه نوع ویژگی امنیتی به سایت شما نیاز دارد

آیا برای طراحی وب سایت خود به پشتیبانی نیاز دارید؟

به چه تعداد دامنه و آدرس ایمیل نیاز دارید

بهترین شرکت های میزبان وب در سال 2020

ایران سرور

هاست نگار

میزبان فا

سون هاست

منبع مقاله

نظر

برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق ثبت دامنه یکی از اولین کارهایی است که مدیر هر کسب و کاری باید انجام دهد. چرا که نام دامنه شما در یک تجارت آنلاین، اعتبار شما محسوب می‌شود و شما در فضای وب هر چه تلاش کنید که مخاطبان بیشتری را جمع کنید، در حقیقت اعتبار نام دامنه خود را بالا می‌برید.

یک دامین خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟

• این دامنه هیچ کاراکتر و یا عددی ندارد.

• ترجیحاً یک سیلابی است تا راحت به ذهن سپرده شود.

• هنگام ثبت دامنه به مرتبط بودن آن با فعالیت سایت دقت شده است.

• نام دامنه واضح است و امکان اشتباه تایپ کردن آن وجود ندارد.

• هر دو پسوند com. و ir. در اختیار مالک می‌باشد و امکان سو استفاده از نام برند وجود ندارد.

 

در ادامه می‌خواهم شما را با 9 تا از بهترین سایت های ثبت دامنه، آشنا کنم تا شما با خیالی راحت‌تر و آسوده‌تر بتوانید در این شرکت‌ها هر مدل نام دامنه‌ای که نیاز دارید را به ثبت برسانید.

بهترین سایت های ثبت دامنه

1.ایران سرور

2.وب رمز

3.هاست نگار

4.سون هاست

5.برتینا

6.میزبان وردپرس

7.ایرنیک

8.آذرآنلاین

برای اطلاعات بیشتر به صفحه های کانتنت مراجعه کنید

https://hicontent.net/best-site-domain-registrars/