سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ من

نظر

برای بررسی بهترین هاست امروز در های کانتنت با شما هستم تا هاستینگ های برتر ایران را با هم مقایسه کنیم نگرانی در مورد جنبه های فنی داشتن یک وب سایت یک نعمت است. وب سایت شما فقط باید کار کند (!) ، بدون آنکه تعمیر و نگهداری زیادی از طرف شما انجام شود. ثبت نام با یکی از بهترین خدمات میزبانی در بازار باعث آرامش خاطر شما می شود.

امروز ، ما برخی از گزینه های برتر را در آنجا مقایسه می کنیم و بهترین خدمات میزبانی موجود را نام می بریم!

این راهنما نحوه انتخاب میزبان برای پروژه وب سایت بعدی خود را به شما نشان می دهد ، که باید به آن توجه کنید ، چه مقدار هزینه کنید ، و کدام یک از ارائه دهندگان میزبان بهترین گزینه برای نیازهای خاص شما خواهد بود.

چه چیزی میزبان را خوب می کند

تعداد انگشت شماری از مواردی که باید به آنها نگاه کنید وجود دارد:

قیمت

کاملاً طبیعی ، خدمات میزبانی بیشتر و کمتری در آنجا وجود دارد. و گرانتر همیشه به معنای بهتر نیست. اگرچه ، اغلب این کار را انجام می دهد - حداقل تا حدی.

برای شروع ، بودجه خود را آماده کرده و تصمیم بگیرید که چقدر می توانید برای یک برنامه میزبانی هزینه کنید.

به طور کلی ، شما می توانید برای هر چیزی بین 3 تا 100 دلار در ماه یک سرور وب دریافت کنید.

در پایان مقیاس ، شما باید با فضاهای میزبانی مشترک و پارامترهای سرور که اجازه بازدیدهای همزمان را نمی دهید ، داشته باشید.

در پایان ، شما سرورهای بسیار بهینه ای ، اغلب فضاهای اختصاصی ، خدمات تعمیر و نگهداری دربان و توانایی اداره صدها هزار بازدیدکننده در هر ماه دریافت می کنید. هرچه به نظر می رسد بسیار جذاب است ، در واقع می تواند برای وب سایت های جدید بیش از حد باشد.

اگر میزبان ارزان قیمت را ترجیح می دهید ، منابع دیگر ما را در اینجا با بهترین گزینه های ارزان میزبانی وردپرس در بازار مقایسه کنید.

سرعت

در اینجا لیست کوتاه بهترین خدمات میزبانی در بازار وجود دارد - با شرح هر میزبان با جزئیات:

برو به بالا

مقایسه بهترین خدمات میزبانی

پس از جستجو در بازار گسترده و عمیق ، تصمیم گرفتیم شرکت های زیر را معرفی کنیم:

ایران سرور

هاست نگار

برتینا

میزبان فا

https://hicontent.net/best-hosting/